Servis Admira
Ke všem výrobkům a značkám které prodáváme, poskytujeme záruční i pozáruční servis a dodáváme náhradní díly.

Adresa servisu
ADMIRA CZ, s.r.o.
Masná 27/9
60200  Brno

Tel. prodejna/půjčovna/servis: 530 310 230

Tel. servis:
Elektrické a akumulátorové nářadí, plynová a naftová topidla:
Igor Látal, mobil: 777 232 707

Benzínové stroje (motorové pily, sekačky, křovinořezy, elektrocentrály apod.)
Robert Břeň, mobil: 603 817 545

______________________________________________________________

Platnost Záruky
Liší se u stroje zakoupeného pro soukromý účel (2 roky) a pro firemní účel (1 rok s vyjímkami třísměnných provozů), řídí se režimem občanského zákoníku a obchodního zákoníku. Vybraní výrobci poskytují prodlouženou záruku oproti registraci nářadí a to i pro firmy a profesionály, viz níže.
Záruka platí na skryté vady a vady materiálu a nevztahuje se na nevhodně používané, nebo mechanicky zničené či poškozené nářadí. Oprávněnost záruky vždy posuzuje záruční servis.

servis_admira.jpg

______________________________________________________________

REKLAMACE A OPRAVY:

Doporučený postup ZÁRUKA
Přípravit doklad o nákupu a záruční list, případně certifikát o prodloužené záruce.
Nářadí můžete doručit k nám na prodejnu, kde si ho rovněž vyzvednete. Budete-li ho chtít zaslat, doprava jde na Váš vrub.
Adresa: Admira CZ, Masná 27/9, Brno, 602 00.
U některých značek lze zajistit záruční svoz přímo do záručního servisu a zpět BEZPLATNĚ. Postup se u jednotlivých značek liší. Pro informaci pište: servis[helix]admiracz.com
U nářadí zakoupeného u nás nevznikají žádné další poplatky a to ani za expedici. U nářadí u nás nezakoupeného mohou vzniknout náklady na expedici. U nářadí značek Bosch, Dolmar, Makita, Hikoki, AEG, Ryobi, Milwaukee zajistíme bezplané vyřízení záruky i v případě že nářadí nebylo zakoupeno u nás. Coby autorizovaní prodejci, záruční opravy realizujeme jako sběrné místo prostřednictvím záručních servisů konkrétních značek. Zajistíme dopravu do záruční centrály a zpět.

______________________________________________________________

Doporučený postup POZÁRUKA
Nářadí přinést, nebo zaslat k nám na prodejnu.
Adresa: Admira CZ, Masná 27/9, Brno
Určíme závadu a kontaktujeme zákazníka o vzniklé škodě a odhadované ceně opravy. V případě že se zákazník rozhodne od opravy ustoupit, indentifikace závady stojí u elektrického nářadí 300Kč, u elektrocentrál, odvlhčovačů, vibrační techniky 500Kč. Manipulační poplatek za identifikaci závady se platí předem. V případě že je oprava realizována, děje se tak v nejbližším možném termínu. U nářadí značek Bosch, Dolmar, Makita, Hikoki je obvyklá doba realizace opravy 1-5dní, u značek AEG, Ryobi, Milwaukee 3-10 dní. U ostatních značek může být termín opravy delší a doba je přímo úměrná dostupnosti náhradních dílů a vytíženosti servisu.

Záruka na opravu
Záruka na záruční opravu pokračuje dle záručního listu, nebo faktury a odečítá se doba, během které bylo nářadí v servisu. Záruka na pozáruční opravu trvá po dobu tří měsíců a vztahuje se na skryté vady měněných dílů.

Dodání náhradních dílů
Chcete-li dodat pouze náhradní díl, na opravu se nevztahuje záruka. Záruku poskytuje ten, kdo montuje. Náhradní díl musí být namontován odborně, v odborném servisu, dle platných norem a vyhlášek. V případě že se s opravou obrátíte na servis Admira CZ a oprava bude realizována u nás, záruku samozřejmě poskytujeme my.

K výběru náhradních dílů budete potřebovat informavace ze štítku stroje.

Ideálně, když nám zašlete:
1) Typ stroje
2) Objednací číslo stroje (u některých výrobců jsou pod jedním typem různé modifikace)
3) Rok výroby stroje (v průběhu let může dojít k vývojovým změnám u stejně označených výrobků)

bosch_stitek.gif
Např. takto vypadá štítek nářadí Bosch. Zvýrazněné číslo je objednací číslo a přesně definuje konkrétní výrobek značky Bosch.

 ______________________________________________________________

Někteří výrobci zpřístupňují rozpadová schemata svých výrobků na internetu, u těchto uvádíme odkazy, kde si můžete rozpad najít a zaslat nám konkrétní objednací čísla k nacenění. U těch výrobců, kteří rozpady nezpřístupňují, Vám rozpad konkrétního modelu zašleme my, na základě Vašeho požadavku. Může nastat situace, kdy konkrétní díl není dohledatelný pod určeným objednacím číslem a má náhradní číslo.
Vždy vám poradíme pro zdárný průběh objednání správného náhradního dílu.
Náhradní díly jsou na objednávku a nelze je vracet. Doba dodání se liší dle výrobce.
U značek Makita, Dolmar, Bosch, Hikoki/Hitachi je doba expedice obvykle 48 hodin, u ostatních značek delší.
Pokud jste vybrali náhradní díl, zašlete nám obj. číslo, nebo si zažádejte o zaslání rozpadového schematu.

 

INFORMACE A ODKAZY K NAŠIM ZNAČKÁM

AEG

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY AEG
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU AEG
BOSCH

BOSCH
Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY BOSCH
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU BOSCH
DOLMAR

DOLMAR
Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY DOLMAR
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU DOLMAR
EIBENSTOCK

Rozkresy strojů Eibenstock najdete zde
POZOR! Modifikované stroje pod znackou Eibenstock dodávané supermarkety neservisujeme.
Pro rozkliknutí schematu si připravte sériové číslo stroje

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY EIBENSTOCK
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba

FLEX

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY FLEX
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU FLEX
HIKOKI / HITACHI

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY HIKOKI/HITACHI
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU HIKOKI
MAKITA

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY MAKITA
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU MAKITA
MASTER / DESA

Rozkresy nutno poptat na adrese: servis[snail]admiracz.com

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY MASTER
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU MASTER
MEDVED
__medved.jpg
Rozkresy nutno poptat na adrese:  servis[snail]admiracz.com

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY MEDVED
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, automatická prodloužená záruka na prémiové motory Vanguard

METABO
__metabo.jpg
Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY METABO
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba
Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU METABO
MILWAUKEE

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY MILWAUKEE
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU MILWAUKEE
PROCRAFT
__procraft.jpg
Rozkresy nutno poptat na adrese: servis[snail]admiracz.com

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY PROCRAFT
3 roky bez rozdílu a bez nutnosti registrace

RYOBI

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY RYOBI
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU RYOBI

______________________________________________________________

DALŠÍ ZNAČKY NÁŘADÍ KTERÉ SERVISUJEME:

Dewalt, Kroll, Narex (vyjma modifikovaných strojů dodávaných supermarkety, nebo tyto po dohodě), XT-Line.
Neznačkové nářadí, nářadí ze supermarketových sítí apod. (Einhell, Hecht, Stanley, Scheppach, Black&Decker apod.) servisujeme pouze v základním režimu (neexistuje servisní podpora, nejsou dostupné díly).
Vždy platíte poplatek za identifikaci závady 300Kč.
Neodsouhlasené, neopravené stroje vracíme v demontu.
Neservisujeme Hilti.