Servis Admira
Ke všem výrobkům a značkám které prodáváme, poskytujeme záruční i pozáruční servis a dodáváme náhradní díly.

Adresa servisu
ADMIRA CZ, s.r.o.
Masná 27/9
60200  Brno

Tel. prodejna/půjčovna/servis: 530 310 230

Tel. servis:
Elektrické a akumulátorové nářadí, plynová a naftová topidla:
Igor Látal, mobil: 777 232 707

Benzínové stroje (motorové pily, sekačky, křovinořezy, elektrocentrály apod.)
Robert Břeň, mobil: 603 817 545

______________________________________________________________

Platnost Záruky
Liší se u stroje zakoupeného pro soukromý účel (2 roky) a pro firemní účel (1 rok s vyjímkami třísměnných provozů), řídí se režimem občanského zákoníku a obchodního zákoníku. Vybraní výrobci poskytují prodlouženou záruku oproti registraci nářadí a to i pro firmy a profesionály, viz níže.
Záruka platí na skryté vady a vady materiálu a nevztahuje se na nevhodně používané, nebo mechanicky zničené či poškozené nářadí. Oprávněnost záruky vždy posuzuje záruční servis.

servis_admira.jpg

______________________________________________________________

REKLAMACE A OPRAVY:

Doporučený postup ZÁRUKA
Přípravit doklad o nákupu a záruční list, případně certifikát o prodloužené záruce.
Nářadí můžete doručit k nám na prodejnu, kde si ho rovněž vyzvednete. Budete-li ho chtít zaslat, doprava jde na Váš vrub.
Adresa: Admira CZ, Masná 27/9, Brno, 602 00.
U některých značek lze zajistit záruční svoz přímo do záručního servisu a zpět BEZPLATNĚ. Postup se u jednotlivých značek liší. Pro informaci pište: servis[helix]admiracz.com
U nářadí zakoupeného u nás nevznikají žádné další poplatky a to ani za expedici. U nářadí u nás nezakoupeného mohou vzniknout náklady na expedici. U nářadí značek Bosch, Dolmar, Makita, Hikoki, AEG, Ryobi, Milwaukee zajistíme bezplané vyřízení záruky i v případě že nářadí nebylo zakoupeno u nás. Coby autorizovaní prodejci, záruční opravy realizujeme jako sběrné místo prostřednictvím záručních servisů konkrétních značek. Zajistíme dopravu do záruční centrály a zpět.

______________________________________________________________

Doporučený postup POZÁRUKA
Nářadí přinést, nebo zaslat k nám na prodejnu.
Adresa: Admira CZ, Masná 27/9, Brno
Určíme závadu a kontaktujeme zákazníka o vzniklé škodě a odhadované ceně opravy. V případě že se zákazník rozhodne od opravy ustoupit, indentifikace závady stojí u elektrického nářadí 300Kč, u elektrocentrál, odvlhčovačů, vibrační techniky 500Kč. Manipulační poplatek za identifikaci závady se platí předem. V případě že je oprava realizována, děje se tak v nejbližším možném termínu. U nářadí značek Bosch, Dolmar, Makita, Hikoki je obvyklá doba realizace opravy 1-5dní, u značek AEG, Ryobi, Milwaukee 3-10 dní. U ostatních značek může být termín opravy delší a doba je přímo úměrná dostupnosti náhradních dílů a vytíženosti servisu.

Záruka na opravu
Záruka na záruční opravu pokračuje dle záručního listu, nebo faktury a odečítá se doba, během které bylo nářadí v servisu. Záruka na pozáruční opravu trvá po dobu tří měsíců a vztahuje se na skryté vady měněných dílů.

Dodání náhradních dílů
Chcete-li dodat pouze náhradní díl, na opravu se nevztahuje záruka. Záruku poskytuje ten, kdo montuje. Náhradní díl musí být namontován odborně, v odborném servisu, dle platných norem a vyhlášek. V případě že se s opravou obrátíte na servis Admira CZ a oprava bude realizována u nás, záruku samozřejmě poskytujeme my.

K výběru náhradních dílů budete potřebovat informavace ze štítku stroje.

Ideálně, když nám zašlete:
1) Typ stroje
2) Objednací číslo stroje (u některých výrobců jsou pod jedním typem různé modifikace)
3) Rok výroby stroje (v průběhu let může dojít k vývojovým změnám u stejně označených výrobků)

bosch_stitek.gif
Např. takto vypadá štítek nářadí Bosch. Zvýrazněné číslo je objednací číslo a přesně definuje konkrétní výrobek značky Bosch.

 ______________________________________________________________

Někteří výrobci zpřístupňují rozpadová schemata svých výrobků na internetu, u těchto uvádíme odkazy, kde si můžete rozpad najít a zaslat nám konkrétní objednací čísla k nacenění. U těch výrobců, kteří rozpady nezpřístupňují, Vám rozpad konkrétního modelu zašleme my, na základě Vašeho požadavku. Může nastat situace, kdy konkrétní díl není dohledatelný pod určeným objednacím číslem a má náhradní číslo.
Vždy vám poradíme pro zdárný průběh objednání správného náhradního dílu.
Náhradní díly jsou na objednávku a nelze je vracet. Doba dodání se liší dle výrobce.
U značek Makita, Dolmar, Bosch, Hikoki/Hitachi je doba expedice obvykle 48 hodin, u ostatních značek delší.
Pokud jste vybrali náhradní díl, zašlete nám obj. číslo, nebo si zažádejte o zaslání rozpadového schematu.

 

INFORMACE A ODKAZY K NAŠIM ZNAČKÁM

AEG

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY AEG
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU AEG
BOSCH

BOSCH
Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY BOSCH
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU BOSCH
DOLMAR

DOLMAR
Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY DOLMAR
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU DOLMAR
EIBENSTOCK

Schemata najdete zde
Modifikované stroje pod znackou Eibenstock dodávané supermarkety neservisujeme.

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY EIBENSTOCK
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba

FLEX

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY FLEX
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU FLEX
HIKOKI / HITACHI

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY HIKOKI/HITACHI
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU HIKOKI
MAKITA

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY MAKITA
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU MAKITA
MASTER / DESA

Rozkresy nutno poptat na adrese: servis[snail]admiracz.com

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY MASTER
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU MASTER
MEDVED
__medved.jpg
Rozkresy nutno poptat na adrese:  servis[snail]admiracz.com

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY MEDVED
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, automatická prodloužená záruka na prémiové motory Vanguard

MILWAUKEE

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY MILWAUKEE
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU MILWAUKEE
PROCRAFT
__procraft.jpg
Rozkresy nutno poptat na adrese: servis[snail]admiracz.com

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY PROCRAFT
3 roky bez rozdílu a bez nutnosti registrace

RYOBI

Schemata najdete zde

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY RYOBI
1 rok firma, 2 roky soukromá osoba, 3 roky po registraci i pro firmu

Zde si můžete udělat registraci na PRODLOUŽENOU ZÁRUKU RYOBI

______________________________________________________________

DALŠÍ ZNAČKY NÁŘADÍ KTERÉ SERVISUJEME:

Dewalt, Kroll, Metabo, Narex (vyjma modifikovaných strojů dodávaných supermarkety, nebo tyto po dohodě), XT-Line.
Neznačkové nářadí, nářadí ze supermarketových sítí apod. (Einhell, Hecht, Stanley, Scheppach, Black&Decker apod.) servisujeme pouze v základním režimu (neexistuje servisní podpora, nejsou dostupné díly).
Vždy platíte poplatek za identifikaci závady 300Kč.
Neodsouhlasené, neopravené stroje vracíme v demontu.
Neservisujeme Hilti.